.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جابجایی بیش از ۲.۵ میلیون تن کالای اساسی از بنادر مازندران
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از جابجایی بیش از ۲.۵ میلیون تن کالای اساسی از بنادر استان به سراسر کشور خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حسن جهانیان گفت: ۱۵۰ هزار و ۴۹۸ نسخه بارنامه از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه جهت حمل همه محمولات از بنادر مازندران شامل بندر فریدونکنار، بندر امیرآباد و بندر نوشهر با تناژ ۵ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۴۹۶ تن صادر شده که ۱۲۰ هزار و ۶۱۹ نسخه بارنامه مربوط به کالا‌های اساسی با حجم ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۶۶۷ تن مربوط به کالا‌های اساسی بوده است.

او می‌گوید: ۱۵ هزار و ۹۶۵ نسخه بارنامه جهت حمل همه محمولات بندر فریدونکنار به سایر نقاط کشور در این مدت صادر شده که حجم این محموله‌ها ۲۶۳ هزار و ۳۷۲ تن برآورد شده است.

به گفته جهانیان از این تعداد ۸۲۳۱ نسخه بارنامه با تناژ ۱۷۵ هزار و ۵۳۰ تن مربوط به کالا‌های اساسی بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یک درصدی بارنامه و تناژ کالا را به ثبت رسانده است.

کالا‌های حمل شده در بندر فریدونکنار به ترتیب میزان تناژ بالا، جو، گندم انسانی، ذرت دامی، کنجاله، ذرت انسانی، جو خوراکی، روغن نباتی و روغن نباتی جامد خوراکی بوده است.

او می‌گوید: تعداد بارنامه صادره جهت حمل همه محمولات بندر امیرآباد به سایر نقاط کشور از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه ۹۴ هزار و ۵۰۰ نسخه با تناژ ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۲۹۸ بوده است.

به گفته جهانیان از این تعداد ۸۰ هزار و ۶۰۹ نسخه بارنامه با تناژ یک میلیون و ۷۵۵ هزار و ۹۹۱ تن مربوط به کالا‌های اساسی بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد در تعداد بارنامه و یک درصد در تناژ کالا افزایش را داشته‌ایم.

کالا‌های حمل شده در بندر امیرآباد به ترتیب میزان تناژ بالا، جو، ذرت دامی، گندم انسانی، روغن نباتی مایع خوراکی، جو خوراکی، کنجاله، سویا انسانی، ذرت انسانی، روغن نباتی و انواع خوراک دام بوده است.

به گفته جهانیان تعداد بارنامه صادره جهت حمل همه محمولات بندرنوشهر به سایر نقاط کشور از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه ۴۰ هزار و ۳۳ نسخه با تناژ ۷۶۰ هزار و ۱۵۶ تن بوده است.

او می‌گوید: از این تعداد ۳۱ هزار و ۷۷۹ نسخه بارنامه با تناژ ۶۴۹ هزار و ۱۴۶ تن مربوط به کالا‌های اساسی بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۶ درصد در تعداد بارنامه و یک درصد در تناژ کالا افزایش داشته‌ایم.

کالا‌های حمل شده در بندر نوشهر هم به ترتیب میزان تناژ بالا، ذرت دامی، جو، گندم انسانی، جو خوراکی، ذرت انسانی، روغن نباتی مایع خوراکی، روغن نباتی، انواع خوراک دام، کنجاله و شکر اعلام کرد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.